Известие

Collapse
No announcement yet.

Тръбичката за конденза от климатика?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тръбичката за конденза от климатика?

    Някой знае ли къде се намира тръбичката която отвежда конденза от климатика извън купето?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    И аз имах същото питане няколко теми по надолу, но няма еднозначен отговор досега .
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD

    Comment


    • #3
      и аз вчера забелязах че няма капало под колата позагледах се и не можах да видя тръбичка.Никой ли незнае къде точно се намира
      156 1,9JTD 2000

      Comment


      • #4
        точно зад предните въздуховоди се падат некъде.Бтв и аз треа да го видя тва оти като пускам климата в началото влага духа.
        156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
        Brera 2.4jtd 200 + к.с.

        Comment


        • #5
          И мен ми се случи да духа влажно, после ме светнаха, че не е хубаво да работи климата докрай, докато загася колата. В смисъл да спра климата заедно с колата. Понеже радиатора на изпарителя остава студен в горещото време, се образува конденз, от който идва повечето влага, а ако го оставяш така за по-дълго може да се стигне и до неприятни миризми от климатика. Затова вече минутка преди да спра колата го обръщам на най-силната степен на вентилатора и изключвам климатика, докато започне да духа топлото от отвън. Оттогава не съм забелязал повече да духа по-влажно.
          А може би и моите дренажни тръбички са се запушили, но както виждате използвам "хак"
          Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
          Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
          Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
          Alfa Romeo 146 ti

          Comment


          • #6
            На мен ми изпуска фреон и не можем да го разберем от къде е. И в срвиза ми казаха да намеря къде е тази тръбичка и да видя какво капе от нея. Ако е вода с примес на масло и мирише на специфичната миризма на стар хладилник значи, че изпрителя в таблото ми е пробит, което не ми се иска чак най-лошото да ми се случи. Явно дупката е малка обаче защото климата работи 3, 4 месеца и тогава чак за зажелязва как започва да духа по слабо.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Това е най-честия проблем при по-старите автомобили, че не знаеш откъде изпуска климата. А дали не може с оборудване чрез обезвъздушаване, или под налягане пък (гадая как става ) да се тестват компонентите на климата поотделно, докато се намери слабото звено? Понеже на един колега също му изтича фреона отнякъде бавно-бавно.
              Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
              Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
              Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
              Alfa Romeo 146 ti

              Comment


              • #8
                Сега има едни спрейчета в който има 3 съставки. Фреон, масло и лепило. Източва се фреона от колата и се вкарва този от спрея. Имам познати които вече нямат проблеми с изтичане на фреон. Като ми падне налягането ще го заредим така и ше видим.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Системата първо се тества с азот Надува се до 10 бара ниско и високо налягане Може дасе затвори ниското и високото да се надуе до към 18-20 бара понеже високото отива до към 18 бара и се включва втората степен на перката,която охлажда фреона ...После с водичка с веро се проверява Ако всичко е наред се пуска на вакуум да се провери фибъра Зарежда се после ,слага се масло с оцветител ,ако има проблем занапред да се открие бързо с UV лампа
                  156 1.8 T.S 144 hp '99
                  Mazda 626 1.8 105 hp '92(bqga po4ti kolkoto alfata )

                  Comment


                  • #10
                    И все пак, някой разбра ли къде се намира тръбичката за конденз?
                    Alfa Romeo 156 1,9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Хайде никой ли не знае къде е?
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Ми на мене ми тече конденза под шофьорския долен носач. Иначе за улавяне на теч на фреон има специален апарат с датчик- не се ползва оцветител или УВ.
                        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                        Comment


                        • #13
                          Понеже преди повече от месец катастрофирах и смених двигателя,миналата седмица сглобявах климата към двигателя и се загледах във всичките тръбички и не открих такава която да води навън от колата.И да ви отговоря на другия въпрос: има апарат който открива изтичането на газове и се използва най вече при климатиците и хладилниците
                          sigpicAlfa Romeo 156 1.9JTD '00

                          Comment


                          • #14
                            Да се включа и аз.... Вчера видях в един сервиз на наш местен състезател алфа - фен един апарат за зареждане на климатици.Та този апарат е нов новеничък и ми се струва че е доста модерна техника.Пълниха клима на един Мерцедес.Този апарат има софтуер за всички автомобили и замерва необходимото количество фреон , масло , течове и т.н. . Честно да ви кажа доста ме впечатли тази техника
                            Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                            Avensis 2011 -2.0 D-4D

                            Comment


                            • #15
                              Аз като ходих на канал ми капе от самото купе под шоферкста аседалка. Има едн дупка и от там капе. Ама тогава не се загледах дали това е конденза иил не. Сега се сетих като каза пича по горе, до носача капе.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X